dinsdag 9 juni 2015

Het is al weer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst wat poste. Ik ben de afgelopen maanden aan het werk geweest voor de klas, waar ik natuurlijk heel blij mee was. Nu zit het schooljaar er bijna op en komt de vakantie eraan. Nu dacht ik het wordt maar weer eens tijd om wat te gaan bloggen. In de maanden dat ik voor de klas stond ben ik voornamelijk aan het breien geweest. Niks zo lekker als 's avonds op de bank te zitten met je breiwerkje en een lekkere kop thee.

Ik heb de afgelopen maanden nog 2 beren, 2 apen en een kikker gebreid. Tevens een hele leuke sjaal en een tasje breid. Verder heb ik nog 2 hele coole voetenkrukjes en een geweldig wandbord voor mijn sieraden gemaakt.  Ik heb nog een oude lamp van de kringloop gepimpt en 3 stoffen tassen geverfd.

In de planning staat nog een beer en muts. Verder ga ik nog eens kijken naar mijn projectenlijstje. De zomer staat voor de deur dus knutselen maar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten