maandag 10 november 2014

Krea Doe

Ik ben afgelopen woensdag samen met mijn moeder naar de Kreadoe beurs in Utrecht geweest.
Deze gezellige beurs voor de creatievelingen onder ons was van woensdag 5 november tot zondag 9 november. Op deze beurs waren verschillende hobby's te bewonderen. Van het handwerken tot het koken. Er waren veel stands over scrapbooking (hier ben ik zelf niet zo fan van) maar ook veel stands met wol, vilt, boeken, stof, verf, kralen, stempels en ga zo maar door.

Ik heb mijzelf op een budget gezet, want anders kan ik wel eindeloos blijven inslaan, dus heb ik alleen maar spullen gekocht die ik kan gebruiken voor mijn to do lijstje van mijn projecten.
Toch kon ik het niet laten om wat spulletjes te kopen die ik niet echt nodig had, maar wel erg leuk vond, zoals nieuwe boeken van Tilda en een patroon boekje om een hertje te vilten. (deze stond bij een hele mooie stand met allemaal vilten beestjes enz.)




Verder heb ik een paar leuke stempels gekocht bij de stand van Kri-eet Home Inspirations. Dit zijn stempel met de tekst 'Knitted with love'  en 'Handmade with love'. Deze kan je mooi gebruiken als je een eigengemaakt iets kado aan iemand geeft. Deze stand hand niet alleen stempels maar ook zeep, linten, stickers, labels en nog veel meer.



Op de beurs waren ook twee charmante heren die proberen om iedereen aan het haken te krijgen. Met hun merk Myboshi (wat  mijn muts in het Japans betekend) en hun passie willen ze er voor zorgen dat iedereen zijn eigen unieke muts kan haken. Ze hebben al verschillenden boeken uit en hun eigen merk brei/haak garen. De mutsen zijn heel simpel te haken en je kunt ze in allerlei verschillende kleuren en patronen maken. Je krijgt er zelfs een label bij die je er zelf op kan naaien als je Boshi klaar is.


Ik heb mij erg vermaakt op de beurs en veel nieuwe dingen gezien en inspiratie op gedaan. Ik kan niet wachten om straks weer lekker bezig te gaan met mijn nieuwe projecten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten