woensdag 26 november 2014

Delfts blauw

De laatste tijd ben ik erg fan van delfts blauwe spullen. Ik kom regelmatig in kringlopen en ga hier vaak naar op zoek. Zo had ik al een kleine verzameling borden, kommetjes en zelfs een hele leuke lampenvoet. Nu vond ik het leuk om van de verschillende borden die ik had een etagère te maken.
Dus ging ik eerst weer op zoek naar verschillende leuke glaasjes die je gebruikt tussen de borden.
Deze glazen had ik vervolgens wit gespoten, omdat ik vond dat het het blauw van de borden meer liet spreken. Vervolgens heb ik de glazen en borden vast gelijmd met doorzichtige montagekit.
Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf






Kan niet wachten om te beginnen met mijn volgend project.
De lamp:P. Ik heb al een heel leuk niet stofje gekocht voor de kap.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten